Ontstaan Jong N-VA Grobbendonk-Bouwel

Op 19 maart 2019, over deze onderwerpen: Jeugd, Lokale afdeling, Verenigingen

N-VA Grobbendonk-Bouwel heeft sinds zondag 17 maart 2019 een eigen jongerenafdeling. Op het ogenblik van de oprichting hadden ze al liefst 8 leden. Elk lid is enorm geëngageerd. Wij zijn dus enorm tevreden dat we hen mogen verwelkomen en dat we op extra ondersteuning kunnen rekenen in de toekomst.

Jong N-VA Grobbendonk-Bouwel wil uiteraard vooral de jeugd aanspreken en vertegenwoordigen. Uiteraard zijn ook personen uit andere leeftijdsgroepen welkom op hun toekomstige acties en evenementen. Met deze acties en evenementen willen ze aantonen dat politiek ook echt leuk kan zijn. Daarom willen ze vooral de nadruk leggen op een veilige, propere, aangename en gezellige gemeente. Ze zoeken ook nog steeds nieuwe leden. Iedereen jonger dan 31 kan zich aansluiten. Plezier gegarandeerd!

Volg alvast hun facebookpagina om op de hoogte te blijven: https://www.facebook.com/Jong-N-VA-Grobbendonk-Bouwel-297658820871124/