OCMW-RAADSLID GINO VAN DER ELST STAPT OVER NAAR DE N-VA

Op 4 juli 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Gino Van der Elst en Jef Robbroeckx

N-VA Grobbendonk-Bouwel kondigt met veel genoegen de overstap van Gino Van der Elst aan naar de N-VA.

Gino Van der Elst is aannemer van beroep. Gino zetelde tot op heden als OCMW-raadslid voor sp.a Grobbendonk. Gino is overtuigd van het politieke project van de N-VA voor de gemeente Grobbendonk-Bouwel waarbij de nadruk dient te liggen op een efficiënt financieel beleid, veiligheid en werkgelegenheid in eigen omgeving. Veilig thuis in een welvarend Grobbendonk-Bouwel is de perfecte samenvatting van Gino’s politieke visie.

Jef Robbroeckx, lokaal N-VA-voorzitter is blij met de komst van Gino. Met Gino Van der Elst haalt de N-VA iemand in huis met de nodige expertise als mandataris die tevens bekend is om zijn inzet en daarom gewaardeerd wordt bij een ruim gedeelte van de Grobbendonkse bevolking en het verenigingsleven.

Jef Robbroeckx wenst daarenboven duidelijk te stellen dat de overstap van Gino Van der Elst ingegeven is door louter inhoudelijke motieven. “Gino stelt bijgevolg zijn mandaat als OCMW-raadslid met onmiddellijke ingang terug ter beschikking van de partij van wie hij het gekregen heeft en wenst zich op geen enkele wijze te vereenzelvigen met anderen die zich om louter financiële en opportunistische redenen blijven vastklampen aan hun mandaat.”

Gino zal op 14 oktober 2018 op de 9de plaats opkomen op de N-VA-lijst.